Multimediální tvořivá agentura, machři na zvuk a PODCASToví gurůové :) Od obsahu k podcastům a audioknihám...

Reklamní spot / Sponzorovaný odkaz (audio)

Co je to „Reklamní spot“?

15 - 30 s audio dílo, v němž zazní všechny důležité informace - o firmě, produktu, kontakty, způsobu a místu nákupu, konání akce, případně jejich kombinace.

Délka reklamy je obvykle 15-30 s. V této délce je reklama nejúčinnější. Reklamy mohou být i delší - ale s prodlužujícím se časem ztrácí účinek a stojí podstatně více, než reklamy do koeficientu 30 s.

Raději než prodlužovat reklamní spot, je lepší vyrobit více různých spotů kratších.

FLASHradio.online

Co je to „Sponzorák“?

Sponzorák se zařazuje na začátek a na konec nějakého časového úseku - nejčastěji nějakého pořadu / relace / konkrétní hodiny / podcastu apod. Využívá se pro konkrétní účel, když si zákazník chce zaplatit konkrétní čas, pořad, podcastový kanál. Sponzorů může být i více, avšak jejich činnost by si neměla vzájemně konkurovat - například restaurace a taxi služba.

Příklady sponzorského odkazu:

  • „Tuto relaci vám přináší firma XYZ, výrobce/prodejce značkové kosmetiky...“
  • „Tento pořad vám přináší firma XYZ, výrobce/prodejce ... jejich nejlepšího a nejoriginálnějšího produktu...“

Jak/kde se používá „sponzorský odkaz“:

Sponzorák se zařazuje na začátek a na konec nějakého časového úseku - nejčastěji nějakého pořadu / relace / konkrétní hodiny / podcastu apod. Využívá se pro konkrétní účel, když si zákazník chce zaplatit konkrétní čas, pořad, podcastový kanál. Sponzorů může být i více, avšak jejich činnost by si neměla vzájemně konkurovat - například restaurace a taxi služba.

Audio ukázky: reklamní spoty a sponzorské odkazy

Ukázky si přehrajete v přehrávači. Jsou ve formátu .mp3 a dají se též stáhnout. Není dovoleno je používat a šířit.

Objednávka - nechte si vyrobit svůj reklamní spot/sponzorák:

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Audio služby:

Jingel - hudební předěl

Nejčastěji se používá jako předěl mezi informačními nebo hudebními bloky. Jingle bývají zvukově přizpůsobené celkové zvukové grafice projektu či rádia.

Zobrazit ukázky + více informací

Reklamní spot / Sponzorský odkaz

V reklamním spotu zazní všechny důležité informace - o firmě, produktu, kontakty, způsobu a místu nákupu... Ve „sponzoráku“ se propaguje firma, ne produkt.

Zobrazit ukázky + více informací

Audio znělka - zvukové logo

Znělka je hlavní identifikátor, který se používá jako zvukové logo projektu, stanice, podcastu i pořadu. Audio znělka bývá součástí video znělky pro tv pořady, video kanály a videa.

Zobrazit ukázky + více informací

Upoutávka - sebereklama

Jako reklamní spot, ale je určena pro sebeprezentaci vlastního programu. Stupňující se frekvence opakování upoutávek ve vysílání graduje v posledním týdnu před termínem.

Zobrazit ukázky + více informací

Nahrávání rozhovorů

Vy si připravíte hosta, my za vámi přijedeme s technikou a váš rozhovor nahrajeme.

Zobrazit ukázky + více informací

Spojte se s námi, abychom mohli probrat vaše potřeby a požadavky.

+420 608 020 253